Tuesday, December 4, 2012

Gambar menceritakan segalanya :)




Bismillahirrahmanirrahim





situasi #1…



situasi #2…




situasi #3…


situasi #4…




Terima kasih pada yg m'baca :)

24 comments:

  1. Wah...geng kembar in da house...purse pun same..he2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak....jom laa join geng kembar jgak :)

      Delete
  2. bes nyer de kembar..a'ah..purse same..hihi

    ReplyDelete
  3. ada-ada je budak berdua ni....kak g pun terpegun dgn keindahan ini...subhana Allah

    ReplyDelete
  4. salam kenal dari k.izan.

    best bila tgk kembar dah besar2 cam uolls ni. pasni kena tunggu pulak giliran affan afnan buat cam kakak2 kembar ni buat ye~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam... salam kenal jgak..

      trime kasih k.izan singah blog kite, tu.la lpas nie nak tgk gelagat affan n afnan plak bile semakin ari dia mbesar...:)

      Delete
  5. bestnyaaa ada kembar... ade kawan nk dikongsi.. huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ainaa best sngat dear :)

      kalau ainaa ade kembar mesti sama jgak mcm kiteowg kan...

      Delete
  6. Huuoo.. agak seram bila bergambar mcm tu.. =p

    macam mana bezakan sesama sendri? =)

    hasnuladin.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenalan jgk :)

      tq sudi follow...ade sbnarnye perbezaan kiteowg,cba laa tgk2 balik.

      Delete
  7. semua sama , muka sama .. beg duit pun sama ! so cute >_< #dah follow

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal farah :)

      semua sama, hp kiteowg pon sama tw..hehe..tq ea sudi follow :)

      Delete
  8. salam ukhuwah..nice blog..sy suke background blog awk..:)..suke sgt bile tgk twin..:)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ukhuwah jgak..:)

      tq nur, boleh jew nak kongsi background yg sama..:)

      ade twin jgak kew...

      Delete
  9. wahh, comel lah akak kembar ni.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal natasyapink :)nie msti fav warnapink kan..hehe..

      tq dear :) kamu pon commeii jgak..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...