Tuesday, April 24, 2012

tanpamu....



Assalamualaikum semua….

Cik shomel tak berape shat? Korang semua shat kew ? harap-harap shat laa ea.. insyallah tak jadi macam cik shomel, Adduhaaiii selesema n sakit tekak…gigih semalam cik shomel cari ubat-ubat nie… air teh bunga, barli or air fitrah korang, semua air nie menyejukkan badan..sesuai laa diminum pada waktu sekarang nie….cik shomel tak suke makan ubat pil…huhuhu… tu yang gigih gak cari salah satu air tu… cepat-cepat minum kan, pagi nie okey laa..insyallah,  harap-nie pon cik shomel gigih menaip, coz nak kongsi-kongsi dengan korang semua…

Korang cuaca sekarang panas kan…elok laa selalu minum air-air yang menyejukkan badan… tp jgn lupe plak minum air masak jugak k..
















Terima kasih pada yg m'baca :)

4 comments:

  1. wah2 memanjakan diri ye....tak pe jap je sakit...nak suh cik shomel rehat setelah berminggu bertungkuslumus mase Diariku takde

    ReplyDelete
  2. hihihi...tu.la x sabar nak tggu mggu depan..

    ReplyDelete
  3. I oll's pun tgh sakit tekak...huhuhu...harap2 leh sembuh sebelum nak cuti.Nanti nak g jln2 tak best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2 sis rossa... harap2 cepat sembuh, k. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...