Tuesday, July 24, 2012

Jom Beli Barang Raya@Putrajaya








  Assalamualaikum semua….
 
"KEMENTERIAN PERDAGANGAN DALAM NEGERI, KOPERASI DAN KEPENGGUNAAN AKAN MENGANJURKAN PROGRAM JOM BELI BARANG RAYA@PUTRAJAYA BERTEMPAT DI PRECINT 2 MULAI 25 SEHINGGA 29 JULAI 2012. PELBAGAI BARANG KEPERLUAN RAYA DIJUAL DENGAN HARGA YANG MENARIK. MASUK ADLAH PERCUMA"



                     

Selamat pagi blogger-blogger kesayangan…hari nie nak post satu program yang dianjurkan oleh kementerian perdagangan dalam negeri koperasi dan kepenggunaan, cik shomel percaya semua kat luar sana sedang mencari-cari kat mana nak beli baju raya kan, kasut raya, n kelengkapan raya yang lain…disini cik shomel mewar-warkan korang-korang semua marilah bersinggah-singgah dan bercuci-cuci mata sambil membeli di JOM BELI BARANGAN RAYA@PUTRAJAYA.. ..korang boleh laa datang beramai-ramai diputrajaya terletak di presint 2, berdepan dengan tapak bazaar ramandhan dan pasar tani….akan bermula pada hari esok mulai  25-29 Julai korang...harap maklum :)



 
*info :berdekatan dengan Kementerian Kewangan (MOF), Imigresen, Jabatan Pendaftaran Negara (JPN)




Terima kasih pada yg m'baca :)

36 comments:

  1. Ape lagi cik shomel,bergigihanla kita di sane...soping jgn tak soping.Fulusnye simpan2 sikit untuk menjelang raye, nanti lepas raye nganga pulok.he2...esok kite serbu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhikhik..wah promote kpdnkk gitu hik3...hmmm betul tuh, esok kite buat pemantauan kat sana yer, sambil2 tuh grab mana yang mengancam dan berpatutanyer, ingat motto kita pengguna bijak banyak faedah nyer..hik3..

      Delete
    2. tuan tanah gamaknya udah enggak sabar mahu ke sana, beli pastu belah....kalau tak reti juga nak belah...haaa kang gie sumbat dalam batu belah!

      Delete
    3. ahahha..batu belah pun tak sudi nak tangkupkan sebab besor napsunyer geng2 gedevas nih hik3

      Delete
    4. Tak reti2 u oll's nak belah lps tu..ke nak tido situ pun boleh...mak relakan aje..hehehe...Tuan tanah tergamam kat situ sbb terharu tak tau brg ape nak beli.kihkihkih...

      Delete
    5. Kelass sis.art...motto tk menahan dibuatnye..he2..

      Delete
    6. sis rossa : hihhi baeekk, cuci mata jew, bli ape yg ptot...elak drpd pmbaziran n pngeluaran...hihhihi

      Delete
    7. Jaga2 geng gedebass nak serbu esok...jgn runtuh sudahh..

      Delete
    8. biarpun sepayah mana, namun gengkarbogedevas tetap bertekun mengayunkan kekaki lebor ke tempat yang bakal menjanjikan kesengihan syoksendiri tanpa batasan! apapun motto kita tetap dijunjung!seperti susu cap junjung! kalu tak reti jugak balik, mak letakkan kamooo2 jadi modelkarbogedevas kat bill keith tuh, sebelum ni kita tgk kasut jer beso, ni cer korang bayangkan korang yg duk atas tuh..posing dengan riang ria bersamakarbogegirls dihari raya!

      Delete
    9. hahaha...iolls terkecuali kan,hihihi...sy kan juniorkarbo..kihkihkih....slmat bertabah laa sis gie n sis rossa...

      Delete
    10. ala kalau weolls pujuk2 rayu mesti uolls dapat jugak join geng karbogedevas....takpayah nak larikkkk

      Delete
    11. ahahaha, alaaa bukan payah sangat nak settlekan dak shomel tu, bagi choki2 jer onlah dia hik3....

      Delete
    12. iolls suh dia letak choki2 tu atas roti,,,lagi sedappp dan mengenyangkan!!!!

      Delete
    13. Kakaka....conpom lepas makan choki2 tu cik shomel bertambah jgk karbonye.So..mokcik karbo sentiasa bertahan menahan gedebasnye...kihkihkih..

      Delete
    14. kalau dia tak mau makan ....kita libasssss je

      Delete
    15. kite kn dh lame join genggedevas uolls semua..hihhi. cma iols masih mudaremaja uolls.hihihi :)Haiipp!! terbocor rahsia iolls tau...hihihi..

      Delete
  2. thnks for da info dear
    kalau smpt blh p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok..best tau, mcm2 jualan ade..smlm sy dh pergi.

      Delete
  3. bestnye..klu dekat dah lama dh gi sana..shopping raya..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpela nsib xmenyebelahi @ikafantasi :)nnt shoping kat tmpt laen ea... :) salam ramadhan..

      Delete
  4. wahhhh, nak pergi!!! nk beli barang raya lagi.. mekasih sis sharekan, kalau tak ena tak tahu pun benda ni

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. trime kasih sudi foolow kite..salam pkenalan utk cik@miaJie :) rjin singah2 laa lagi....

      Delete
  6. kite tag awak join contest :))

    ReplyDelete
  7. tq la @miaJie klu menang blh laa kongsi duit raye..hihihi (gurau jew)

    ReplyDelete
  8. tahun ni xshopping la..haha :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. rugi tau, cuci-cuci mata pon ok dah...hihihi...

      Delete
  9. wah.. mesti ramai gile berpusu2 gi sane kan.. haz lak memg x la kan nk g sane.. sesak ngn org. heee xD korg pergi keh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiap2 ari gi time lunch....sebelah ngan ofis jew pon...hihhii..

      Delete
    2. wahh.. ptot le pn.. haha. korg duk kt presint brape?

      Delete
    3. hihihi kite dok kat petaling jaya..tmpt kite mecari rezeki je kat sane...hihihi

      Delete
    4. ooh..jauhnye kt petaling jaya...

      Delete
    5. Jauh gak..hihi tp kiteowg dh biase dh tiap2 ulangalik..

      Delete
  10. jauh lar...kalau dekat, dah serbu dah...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.xpela dh xde rezeki @nadia azira kat sane..hihi.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...