Wednesday, July 11, 2012

~Bila Lelaki berkacamata Hitam~








Assalamualaikum semua…


Tajuk entry lelaki vs kacamata hitam?…hihi.. . Bila lelaki berkacamata hitam ???? oouuucchhh….Apa pendapat anda?…  Pada para lelaki jangan nak kembang sangat eaaa..hihihi..:p



*mata sakit erk?
 *hensem kew?
* menunjuk-nunjuk kew?
* nak tunjuk macho or…….


Lakanon semata-mata…..{tidak melibatkan sesiapa}


Pompuan : awak, awak saya nak  tanye best kew pkai spack hitam tu?

Lelaki :  eeehhh eeehhh kenape  tanye? Awak rase ? Emm nak kena jawab kew>…

Pompuan : mesti laa, saya kan  tanye awak nie… (nada:tahu dah jawapannyer ape)

Lelaki : awak rase saya bertambah hensem tak bile pkai spack nie…

Pompuan : Aduhaiiii kan nanti kembang lak klu aku puji kan (ckp dlm hati). Baik aku cakap biase-biase jew

Lelaki : Aku tahu ko  tanye tu sebab ko suke kan lelaki pkai spack hitam….hihihi

Pompuan _ eh..eh pandai jew ko nie… aku tak cakap pon… hahaha cepat perasan laa ko nie….

The moral of story is……..sebenarye pompuan diluar sane malu nak cakap si lelaki bergaya dan hensem bile berkacamata hitam  hhuhuwahuwa…….. :)








Terima kasih pada yg m'baca :)

14 comments:

  1. Kite suke tgk laki pakai spec.
    tapi tak smua spec la
    heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. btul2...spec tu adlh aksesori yg mahal bg laki, hihihi
      btul kew sy ckp nie..hahaha entahlaaa... :)

      Delete
  2. Fuiyo...mamat mane la yg macho sgt tu pakai speck mate hitam u oll's...mcm abg ahkak tu memang penggemar speck mate.Sume ade kecuali speck mate yg gogle khas utk berenang punye tu.he2..macho ke?machola sgt..he2..(diorang ni perasan je lebih tau).Tapi di sudut lain diorg pakai ni utk elakkan terik matahari atau silau terutama ketika memandu.Utk yk segan silu tgh bersanding tu ye jugak diorg pakai.kihkihkih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi abg cyg ahkak tu penggemar speck, wacayalaah kak, hihi, tu yg ahkak tpikat n tgoda erk...hihihi...

      Delete
  3. saya suka pkai spec...bergya ktanya...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi thu dah, tgk blog kmu pon dh thu...hihihi

      Delete
  4. kadang2 lelaki berkaca mata hitam ni hensem..:)
    hihi

    ReplyDelete
  5. auuwww...tergoda jg ea mek cah...hihihi. :)

    ReplyDelete
  6. untuk nampak macho? wahh haha tp saya x ska lelaki yg pakai speck htm time kawen haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu time kawen, x macho kot pkai..hihihi...

      Delete
  7. pakai spek hitam time jenjalan dengan aweks....ke mana agaknye lirikan mata lelaki itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak Gie....lirikan pd muka aweks gebuuss dia lor.. :p

      Delete
  8. kalau waktu tu silau takpe sikit boleh trima. tapi bila pkai spek hitam dalam mall, masa nak makan macam... " err awak ni silau sangat ke? " LOL. ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihii...mne nk nmpk mkanan kan klu pkai..x sweet lor..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...