Monday, March 19, 2012

Doa Bertemu Jodoh Untuk Kaum Wanita



Assalamualaikum semua….



Mereka sering bertanya bila awak nak kahwin?
Jawapanya yang sering kali dilontarkan  : "Tunggulah..." " belum sampai seru..." "jodoh entah dimana?" " nanti kita kahwinlah..." paling sedih "siapalah nak kat kita nie..." :( dan macam-macam jawapannya lagi... kalau dah jodoh tak akan kemana... Namun mungkin... kalau juga tidak ada jodoh, mungkin ada hikmah disebaliknya hanya allah yang maha mengetahui. 

Sebaiknya setelah berusaha... termanpu kita hanyalah berdoa... benar jodoh pertemuan, rezeki, ajal maut ditangan tuhan, pun bergitu kita kenalah berusaha dan berdoa semoga semuanya dipercepatkan dan dipermudahan... Untuk itu, bagi pompuan yang belum di pertemukan jodohnya elok jugak diamalkan doa diatas itu mudah-mudahan dengan doa diatas anda dipermudahkan dan dipercepatkan bertemu jodoh pertemuannya insyaallah  :)


Wassalam, Wa'allahhualam.


sumber dari : http://akuanakpahang.blogspot.com/2012/01/doa-bertemu-jodoh-untuk-kaum-wanita.html



Terima kasih pada yg m'baca :)

6 comments:

  1. Amin..credit to cik shomel cause tepekkan doa ni..mungkin ini yg termampu utk kite berusaha,insyaallah ade rezeki jodoh tu tak ke mane..

    ReplyDelete
  2. tq kak...moga kite d'permudahkan jodoh yg betul kan.amin

    ReplyDelete
  3. Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, Engkau ketemukanlah jodoh buat sahabat-sahabatku, semoga kami semua sentiasa dalam redhaMu...

    ReplyDelete
  4. pn.diariku...amin.smga doamu dimakbulkan utk kami2 ini...

    ReplyDelete
  5. aminnn...Ya Allah , jadikanlah sahabat2ku dikasihi pada hati-hati mereka yang beriman dan pertemukanlah jodoh yg baik untuk didampingi mereka juga membimbing ke jalanMu.
    semoga kami semua dirahmati dan dilindugiMu ya Allah..
    sesungguhnya Allah telah berfirman ketika mana kita berusia 6 bulan dlm rahim ibu kita, firmanNya 3 perkara yg pasti yakni persoalan ajal maut, rezeki dan jodoh pertemuan.
    maka sahabat2ku yg dikasihi, janganlah berputus asa, kita sandarkan padaNya,mohon pdNya dan usaha kearahNya. Apapun, ketetapanNya adalah yg terbaik dan Dia adalah sebaik-baik pemelihara dan amat mengasihani akan hamba2Nya.semoga dipermudahkanNya..aminnnn...

    ReplyDelete
  6. tq sis artleana....moga sgala doa dimakbulkan.amin2... :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...