Wednesday, January 11, 2012

Nora Danish & Sein Bertemu Cinta Di Paris Jeng2..????

Assalamualaikum semua.....

korang semua shat?...hehehhe...aq macam happy jew arini kan....knape yerr...??? Tnye arr dia sndiri...hehehhehe...korang msti kate knape laaa Cik Shomel tulis Blog t'pasan sendiri lak niiee....entah laaa 
pape je.laa ea...layyan kn ajer...hehehhehee....Sbnarnyer pagi-pagi lagi x sronok..nk th knpe...ok laa Cik Shomel akan cite kat kwan semua. 1st sarapan pagi nie cik shomel bli lahh nasi lemak, kot la dh lame rse x makan, tu yg t'ingin plak nak makan,Cik Shomel pon bli laaa, ble dh bli pe lg riang la kann dpt jgk mkn nasi lemak..ble start mkn yumm..yumm sdapnyer....hehehhehe.....brpe suap kemudiaannn jeng-jeng Cik Shomel t'jmpa ubat stepler kat dalam bekas nasi lemak tu....(OMG) laa...trus batal kan niat nk mkan nasi lemak...kecewa sungguh laa time tu.....korang prnh tak t'jumpa mcm Cik Shomel jmp??? msti ade kot errr...
tp ape yg korang wat????  marah kerr ?
oklaaa rsenyer dh lari dari tajuk hehehehe.... terlebih sudah Cik Shomel arini membebel kan....
entry kali nie...tentang "Nora Danish & Sein Bertemu Cinta Di Paris"
ye.kew....jom kite try tgk apakah mksud disebalik entry diats ea...


^
^
^
^
JENG JENG!!!!

OOPPSSS>>>>
Nie adalah Sinopsis  Drama romantik, Ariana Mikhail 

Nora Danish & Sein Bertemu Cinta Di Paris



Drama romantik, Ariana Mikhail yang dibintangi oleh dua pelakon muda berbakat besar, Nora Danish dan Syed Hussein Bin Syed Mustafa (Sein), bakal menemui anda semua melalui slot Ratu pada setiap hari Isnin dan Selasa, jam 8.30 malam bermula 16 Januari ini.
Kisah ”Ariana Mikhail” bermula apabila Mikhail (Sein) yang telah tamat pengajiannya di London telah pergi bercuti di Paris bersama sahabat karibnya, Jamil (Riezman Khuzaimi). Semasa percutian itu, Mikhail berniat untuk mencari teman wanita berbangsa Perancis tetapi dia ditakdirkan bertemu dengan Ariana (Nora Danish) yang kebetulan singgah bercuti di Paris sebelum pulang ke Malaysia. Ariana yang mempunyai lulusan hiasan dalaman bercuti seorang diri kerana ingin mencari pengalaman dalam dunia hiasan di Eropah.
Pertemuan pertama berlaku apabila Ariana bertembung dengan Mikhail dan ini telah membuat Ariana sangat marah kerana Mikhail langsung tidak meminta maaf kepadanya.

Ketika inilah Mikhail dan Jamil mendapat tahu bahawa Ariana merupakan seorang warganegara Malaysia juga. Insiden kedua yang mempertemukan mereka adalah apabila Ariana menyelamatkan Mikhail daripada dimarahi oleh seorang lelaki apabila dia cuba berkenalan dengan seorang wanita Perancis. Walaupun sudah dibantu oleh Ariana namun sikap Mikhail yang masih tidak berterima kasih dan sombong membuatkan Ariana tidak berminat untuk berkawan dengannya.
Bagi membalas budi, Jamil mengajak Ariana makan malam tetapi Mikhail tidak berminat untuk turut serta kerana dia tidak meminati Ariana. Mikhail berkali-kali memberitahu Jamil untuk tidak membuang masa dengan Ariana kerana misi mereka adalah untuk mencari wanita Perancis bukan Melayu. Jamil menasihatkan Mikhail supaya jangan bongkak kerana nanti dia akan tergila-gilakan Ariana.
Bak kata orang tua-tua, “Jangan benci dengan seseorang itu, nanti lama-lama sayang.” Itulah yang terjadi kepada Mikhail apabila dia mula jatuh hati kepada Ariana yang telah menjaganya ketika dia sakit. Mikhail telah memohon maaf kepada Ariana atas sikapnya sebelum ini. Ariana memaafkan Mikhail dan sejak itu mereka mula rapat dan berkawan sehingga lahirnya bibit-bibit cinta.

Pada suatu hari dengan secara tiba-tiba, Mikhail telah meminta Jamil untuk menguruskan pernikahannya dengan Ariana di Paris kerana dia tidak mahu kehilangan Ariana. Jamil menganggapkan Mikhail sudah hilang kewarasan kerana masih terlalu awal untuk mereka berkahwin tetapi Mikhail bersungguh-sungguh untuk mengahwini Ariana. Malam itu, Mikhail melamar Ariana dan keadaan yang romantis membuatkan Ariana terharu dan menerima lamaran Mikhail. Mereka telah bernikah di salah sebuah masjid di Paris.
Tetapi keesokan harinya, selepas satu malam bersama sebagai suami isteri, Mikhail mendapati Ariana sudah tiada lagi di sebelahnya. Mikhail menyangka Ariana keluar untuk membeli-belah tetapi dilihatnya beg pakaian Ariana pun sudah tiada. Puas Mikhail dan Jamil mencari Ariana di tempat-tempat yang selalu mereka kunjungi ketika di Paris namun tiada. Hanya sepucuk surat yang diutuskan kepada Mikhail…
Apakah isi kandungan surat tersebut? Ke manakah Ariana dan mengapa dia menghilang begitu sahaja dengan seribu tanda tanya? Mari kita sama-sama ikuti jalan cerita romantis “Ariana Mikhail” bermula 16 Januari ini pada setiap hari Isnin dan Selasa jam 8.30 malam!

korang dh baca sinopsis cte nie....tu baru baca je...blum tgk lg kn dh t'liuurr (gglluupp)...

korang msti xsabar kan....Cik Shomel pe lg kannn...tgk lak heroin n hero dia yg hebat n my fav artis kan lg lar cair tau uoll... okla jangan lupe saksikan drama yg b'tajuk Drama romantik, Ariana Mikhail ....korang msti tgk tau...biasenyer kaun pompuan laa yg pling sk cite2 mcm nie...hehhehe kn2 x gitu...


sumber dari oh bulan....

Terima kasih pada yg m'baca :)

4 comments:

  1. ekekkeke....x sabar iols nak menatap wajah gantenggg en sein nih di skrin tv dh lama dia x blakon..last tgk adamaya tangkap leleh iols..sesuai sama2 putih melepak..tq for sharing cik shomel...very the tomei2

    ReplyDelete
  2. hehehe....tu.laaa jgn lupe tgk ea kak....

    ReplyDelete
  3. belum berpeluang lg utk tgk cite nie..:P

    ReplyDelete
  4. w'salam, dik nisa....sbnarnyer dh abis dah cite nie...tp mmg best jgk tgk cite nie...episod akhir lg best tau...nnt nisa tgk kat youtube ea...apepon tq 4 for follow blog akak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...